Thursday, February 11, 2010

Betul ke?


بسم الله الرحمن الرحيم

Sebelum meninggalkan UKM ni,ada benda yang dalam fikiran ni yang belum terluah kat blog ni...Ada sahabat baik aku ni cakap macamni "kenapa bila baca blog Aisyah ni berbeza dengan apa yang Aisyah cakap?" aku tanya dia,apa yang bezanya...dia pun jawab "kadang-kadang pendapat dan pemikiran Aisyah tak terkeluar masa kat dalam blog,nape ye?..huhhu aku pun membalas dengan selamba "tak tahu la,mungkin saya baru lagi kot dalam penulisan,kadang-kadang saya pon rasa macam tu juga...macam jadi diri orang lain..senang cerita macam skema cara penyampaian isi dalam blog dan tak dapat nak hurai dengan apa yg difikirkan"....perbualan kami berhenti kat situ je..betul ke?aku pulangkan pada semua pembaca yang mengenali diri yang serba kekurangan ini.

Tapi bukan setakat ini yang mahu tulis dalam entry ni.InsyaAllah..entry aku selepas ini akan lebih matang dalam mengupas isu-isu dan persoalan-persoalan semasa.Sebenarnya nak buat entry best biar diri si penulis bersedia bukannya dari permintaan atau rasa terdesak nak menulis sebab dah lama tak update blog..,kesimpulan ikhlas,menulis dari hati.

Firman Allah

"Tiadalah mereka diperintah,kecuali supaya menyembah kepada Allah dengan ikhlas dalam menjalankan agama yang lurus dan mendirikan solat,mengeluarkan zakat.Itulah agama yang lurus"
Al-Baiyinah:5





2 comments:

  1. Jangan simpan dalam hati.. Luahkan segalanya.. Kata2 hati hanya difahami oleh hati.

    ReplyDelete